close

 First.
距离上一篇日志已经大半年
自从pixnet卑封锁之后我地大家都无再用blog联络
其实系呢段期间发生过D咩我地互相都唔清楚
所以我决定以后会继续用呢个博客~
(皆因我真系唔多中意163`)
大家都回归啦回归啦`好无~
知道下各自近况都好啊嘛

Second.
如果无统计错误,除咗啊安同小曼之外,甘多位都系文科生!
2年后嘅高考我地就变咗考场上嘅敌人啦~
齐齐努力啦~

Third.
我地班有45个女生,得13个男生,而且仲系无一个入眼
简直系女人世界啊!!

Fourth.
开学啦开学啦,又要开学啦
高一嘅暑假就甘就过咗啦
真系"呼"一声就无咗
如果D作业都系"呼"一声就写晒,你地话几好呢~
热切期待下一个假期`

Fifth.
希望大家高二都可以顺顺利利啦~
(好out嘅对白...)
嗯,其实心想事成就最好~

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()