close

终于都体验到考文综嘅滋味``原来的确好强大!~

强大到答历史问题似政治问题,

答地理问题写政治格式,

答历史问题又似番答政治问题``

个脑简直打晒交叉!~

居然被同学形容似系一碟炒饭~(-_-')

政治炒历史加地理`

然之后我地都好佩服出题个老师`

强大到可以出D甘综合性既题目~

考完试之后我就过家姐屋企烧烤喇~哈哈`

点知烧烧下个天竟然落雨~

当时既情况真系比较混乱,个个都话落雨啦落雨啦`

走晒入厅避雨,无人理个炉,但D火仲系烧到好猛~

好彩都系落一阵耐,过云雨~跟住有可以继续烧鸡翼啦!`

所以今晚食到好饱啊`~

 

剑蝶终于都上演喇,听tracey姐姐话唔多好睇,剧情好老套无咩新意净得庾澄庆搞笑~

然后睇网上D评论都似乎麻麻地``所以本来算系比较有兴趣都变到唔系好想睇~

但睇新闻啊Sa仲话过如果剑蝶唔红既话就唔姓蔡``似乎好有信心甘~

不过我林我都唔会去戏院睇架啦`皆因D书到货资金短缺~

哈哈,Lulu,我个2本<明朝>到手喇!~

 

旁听生已经系我右手边隔离一个星期

直至到琴日先正式甘叫过句~

果然不愧系美术生,cool得来十分感性~

不过有D神出鬼没,好多时上课都唔见人`

一有心情就会画画,句D素描我地偷睇过,好犀利啊!~

当然好不幸甘我都做过炮灰呢,呵呵~`O(∩_∩)O

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()