close

one
哈哈,甘又试过一个星期喇~
感觉上今个星期过得好快~
可能系因为我净番过一晚晚修啦``家姐结婚系唔同待遇D嘅~

two
学校D也就唔讲喇,因为来来去去都系甘~日复一日甘无聊~唉``
唯一值得一提嘅就系,宜家个座位地理位置比较优越
十分之容易地选择性听课,而且有个好好相处嘅同桌
大家都可能会有D印象,因为句以前系1班嘅~
同句坐埋齐成日都会发生D搞笑也
亦都因为句,我知道咗卢越以前初二定唔知初三果阵嘅一个秘密~
而第二样值得一提嘅呢就系,我发觉读文科D男生都好贵犀利
什么语文王子一号语文王子二号英语公主都系晒度,好劲啊句地`!!
而且写字又几靚,搞到我自己成日都好自卑啊~
人地D字系有个性,而我D字系整齐咋~呜呜呜~

three
至于宜家放假都无咩好讲~
今日下午同Daiyo虚度左几个钟,3日假期就甘就无咗一日,悲哀啊~
至于D作业就依然无写过,睇离我并非积极嘅学生
原来文科生真系好多也要背``!!

four
仲有唔够一个钟就到12点喇~
好兴奋啊,中秋啊``~~
姊妹们,亲手写写生日快乐卑我都得挂~
哈哈哈哈哈哈``
祝我快乐啦~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()