close

-放灯-
虽然中秋已经过了,但宜家我仲处于半兴奋状态~
哈哈,因为琴晚放孔明灯实在是太激动人心喇~
成大班人一齐玩,真系好开心~
睇住盏灯升上天空个阵仲开心~
我地仲写晒D愿望系上面,唔知D灯最后会降落系边度~
跟住又会卑D人见到我地D愿望呢??
哈哈.我林见到果个人实笑死~
因为我写好多[511世界第一~][初三四宇宙无敌~]之类嘅字句落去~
而且我地中途仲见到有人烧烟花啊~

-月光-
哈~唔知黛玉琴晚赏月嘅时候见到我飞上天嘅踪影呢??
有人话晒月光会晒黑人的~唔知真定假嘅
以下为句嘅解释:
句话月光本身无光嘅,句有光,全部都系太阳光,
跟住我地系度欣赏句,即系吸收紧太阳光.只不过系比较微弱哦~
但系都会晒黑人哦.哈哈~
呵呵,希望想晒黑嘅同学们可以尝试下呢种方法是否可行~

-blog-
发现好似宜家pixnet重开好似得番好少人用甘啊~
来来去去都系daiyo周婶多~点解你地个个都唔见晒嘅??
潜水潜得耐系时候要蒲头架喇~
lulu大静小曼葱姐你地快d上水啦~

-假期-
眨下眼就已经到最后一日嘅中秋假期啦~
真系番学个阵度日如年,放假个阵就日月如梭啊~
期待下一个十一假期!
更加期待十一假期去睇戏!
大家都一齐呢一齐呢一齐呢一齐呢~
好了,我都系时候要去奋斗下D作业先得了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()