close

终于都盼到十一呢个黄金假期

记得上年十一都系系呢度写低关于7日嘅也

而且我觉得下一个十一都将会系番呢度(如果不被封杀的话)

嗯,相信一直都会

 

-剑蝶-

同黛玉嘅睇戏计划破灭了

大地电影院个博客系呃人的,完全信唔过啊

无得睇吴尊无得睇啊sa~

 

-家访-

于08年9月29号晚我迎来高中以来的第一次家访

时限为15分钟

老师不断甘催眠我一定要学好呢个数学

当然我个目标好简单

只要合格就可以~

不过我林我需要好好甘努力下先可以达到

哈哈,总之就加油啦

 

-8班-

一直都觉得入8班唔知算系幸运定不幸

一直都觉得8班系強班

一直都觉得8班D人系强人

一直都觉得自己系8班无立足之地

一直都觉得自己系8班似乎好大压力

一直都觉得开学几耐我就系8班压抑咗几耐

一直都觉得自己嘅情绪系某日肯定会爆发

一直都觉得自己系8班真系好痛苦

系甘绝望嘅同时,仍然存在希望

系8班我可以识到红红,E.T同晶晶,坐系一个好好嘅4人小组入面

每日好压抑嘅同时都仲会觉得开心

 

-e-cafe-

今日大4人卡司一聚

虽然唔系好长时间

但可以坐埋一齐倾8卦

叹叹下午茶

甘样就已经好好啦

 

-作业-

虽然唔系话多到超负荷

但要背嘅也都足以吓死人

无奈文科生嘅命啊~

但我相信呢个决定系百分百正确嘅!(对于理科白痴嚟讲`)

 

-假期-

过埋呢个十一就无晒长假喇,真系悲哀~

唯有盼望开放日快D到来校庆快D到来~

至重要嘅系,过年快D到来,寒假快D到来~

继续悠长假期~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()