close

鉴于琴晚奋战到深夜3点,所以今日唔够黛玉撑,要成9点半先起到身~

然后,收到来自3个人的夺命追魂call~~话去唱K~

然后,我答应了,1点9到达~

然后,去到之后,发现自己受骗了~

本来以为最多都得6个人,但霎时间变成13个人,double还不止~

重点系,苏*坚同学(还是不打全名好了`)的同学十分之不友善,

不断甘优先距地自己D歌嘅同时都不断甘cut晒我地D歌~

然后,2首歌过后我地已经十分无瘾~

所以我地决定,开个个房自己唱,但原来十一唱K系会爆棚嘅,咩房都无晒~

然后,我地4个人呢(其中2个系我高一同学`),就狠心甘抛下苏晓,卑茶位钱就走人喇~

然后,我地就去桂州食呢个锦记豆腐花~(我对我初三我等成年都无得食嘅事仍然耿耿于怀`)

最后,我觉得自己好衰女,居然抛低苏晓自己去食豆腐花~

而且令到sunny同啊蛋十分之无奈而且无瘾,的确衰女咗一日~

唉,到宜家我仲好惭愧~估唔到自己都会有做衰女嘅一日~

最后,我承受紧良心嘅谴责~

最后,我唯有买番只李克勤DVD对苏晓作出补偿~

唉~真系衰女啊~

 

希望听日睇戏唔会出现D咩突发事件啦!

最近心理承受能力减弱啊~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()