close

 你地个个都有节目,无奈今日我自己屈系屋企做宅女~

真系够闷的~于是乎,我又学识咗折太阳花~

即系十万吨情缘入面个种啊~

哈哈,估唔到我系呢方面D自学能力甘犀利个涡~

就系呢种啦:

哈哈哈哈~我折出来嘅都同呢朵差唔多架啦,真系劲啊!!! (自我陶醉当中~)

 

话说呢个国庆黄金假期就快又即将告一段落啦~

回顾下自己呢几日来的确系无点样做过D咩大件事~

平凡人嘅生活果然真系平凡啊~

好彩作业都系净番晒D唔识写嘅,都算完成晒自己D任务架啦~真系少有啊`

而我突然间醒起,原来语文老师叫过我地放假番屋企睇聊斋志异呢本书嘅~

哈哈哈哈,当然我系无睇过书,但电视剧都有睇过少少,系个个四川卫视~

其实点解我真系甘积极去睇呢,系 因为有彭于晏同刘品言~O(∩_∩)O哈哈~

所以我宜家度唔知点应付月考啊~~唉``

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    co1or26 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()